reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľubomír Bercel

Ľubomír Bercel

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent Matematicko-fyzikálnej fakulty Univerzity Karlovej v Prahe, 1. ročník bakalárskeho štúdia informatiky (po našom matfyzák začiatočník). Človiečik milujúci slnko, pohodu a všetko dobré... najradšej navrstvené - hedonista od prírody:).Web: bld.matfyz.czE-mail: l.bercel (na serveri) gmail.com Zoznam autorových rubrík:  Pražské momentyHudbaNezaradené

reklama

Nezaradené

Spomienka na časy, ktoré som nezažil

Ľubomír Bercel

Spomienka na časy, ktoré som nezažil

Málo vecí a časových období podnecuje moju predstavivosť tak ako začiatok dvadsiateho storočia. Ešte som vlastne ani neobjavil skutočný dôvod mojej fascinácie. Možno je to len posledná zúfalá snaha mozgu vyrovnať hektickosť dnešného sveta a troška zmierniť následky čo na mne zanecháva štúdium informatiky.

  • 17. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 404x
  • 7
Dieliky, z ktorých si skladáme svet

Ľubomír Bercel

Dieliky, z ktorých si skladáme svet

Nie, nie sú to skúsenosti ani vedomosti. Sú to malé, pôvodne drevené, neskôr plastové dieliky Oleho Kirka Christiansena z Dánska, ktoré do seba tak fascinujúco zapadajú. Lego prejavilo za roky svojej existencie nie len konštrukčné, ale aj deštrukčné vlastnosti, keď sa dostalo do papiesne Náš malý pes Bobi.

  • 30. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 487x
  • 3
Slnečné tóny

Ľubomír Bercel

Slnečné tóny

Keď ma ráno prebudia slnečné lúče, stále si vravím, že je to asi jedna z najkrajších vecí, ktoré sa mi v živote môžu stať. Ale viem o jednej ešte krajšej - keď si hneď po prebudení slnečnými lúčmi pustím dobré SKA.

  • 27. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 240x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu